ناتو سقوط بالگرد در ولایت لوگر را تایید و ادعای طالبان را رد کرد

سخنگوی نظامیان خارجی در افغانستان موسوم به نیروهای حمایت قاطع، سقوط بالگرد آمریکایی را در ولسوالی «خروار» ولایت لوگر تایید ولی ادعای طالبان مبنی بر هدف قرار دادن این بالگرد را رد کرد.

ناتو سقوط بالگرد در ولایت لوگر را تایید و ادعای طالبان را رد کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی نظامیان خارجی در افغانستان موسوم به نیروهای حمایت قاطع، سقوط بالگرد آمریکایی را در ولسوالی «خروار» ولایت لوگر تایید ولی ادعای طالبان مبنی بر هدف قرار دادن این بالگرد را رد کرد.

«کان فولکنر» روز شنبه در صفحه اجتماعی خود نوشت که ما حادثه سقوط یک فروند بالگرد را که شامگاه گذشته در ولایت لوگر صورت گرفت تایید می کنیم و کشته شدن یک نیرو تاکنون قطعی است.

وی افزود: اما این واقعه در نتیجه عملیات دشمن رخ نداده است و تعداد افراد و سرنشینان آن پرواز بطور کامل در اختیار ماست و محل سقوط نیز تحت کنترل نظامیان «ناتو» قرار دارد.

در این بیانیه به تعداد کامل تلفات این حادثه اشاره ای نشده است اما برخی از رسانه های داخلی افغانستان اعلام کرده اند که در این پرواز نیروهای خارجی و افغان حضور داشته اند.

گروه طالبان صبح امروز مدعی شد که ساعت 10 شب گذشته یک فروند بالگرد نظامیان آمریکائی را در ولسوالی خروار هدف قرار داده و در این حمله 43 سرباز خارجی و افغان کشته شده اند.

ولایت لوگر بین ولایت های کابل و پکتیا در جنوب شرق افغانستان واقع است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ناتو ، بالگرد ، ولایت لوگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار