دیدار کارکنان نیروی انتظامی با امام جمعه موقت میبد

جمعی از کارکنان نیروی انتظامی شهرستان میبد به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا با حجت الاسلام حسنی امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند.

دیدار کارکنان نیروی انتظامی با امام جمعه موقت میبدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام حسنی امام جمعه موقت میبد در دیداربا کارکنان نا جا این شهرستان اقتداررا ویژگی اصلی نیروی انتظامی برشمرد و گقت: نیروی انتظامی باید دردفاع از امنیت و آسایش مردم مقتدر باشد چرا که مردم خواهان پلیس مقتدر هستند.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه است افزود:کارکنان ناجا با تلاش‌های شبانه روزی، امنیت را درشهر‌ها و جاده‌ها دربالاترین سطح برقرار می‌کنند تا خدشه‌ای در جامعه وارد نشود.

وی ایران اسلامی را ازامن‌ترین کشور‌های منطقه برشمرد و اظهارداشت:همین اقتدار نیرو‌های مسلح است که جلوی شرارت دشمن را می‌گیرد و این تلاش شبانه روزی نیرو‌های نظامی و انتظامی باعث شده تا ایران به امن‌ترین کشور در منطقه تبدیل شود.

امام جمعه موقت میبد بیان کرد: پلیس باید با مردم با رعفت و رحمت رفتار کند تا قشر ضعیف جامعه پلیس را یار و یاور خود در رسیدن به حقوق قانونی خود بدانند.

انتهای پیام/ا

پلیس باید با رعفت و رحمت با مردم برخوردکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار