رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان:

کاهش ترافیک همدان با افتتاح پارکینگ آقاجانی‌بیگ

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان گفت: بهره برداری از پروژه پارکینگ طبقاتی آقاجانی‌بیگ می تواند در کاهش ترافیک منطقه مؤثر باشد.

پروژه پارکینگ طبقاتی آقاجانی‌بیگ از اهمیت بالایی برخوردار است.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی رحیمی‌فر رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان در بازدید از پروژه پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ روندکنونی پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: با توجه به مشکل نقدینگی و منابع مالی شهرداری لازم است برای تسریع در روند کار مشکل نقدینگی پروژه حل شود.

وی پیشرفت پروژه را 42 درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به مشکل نقدینگی و منابع مالی شهرداری لازم است برای تسریع در روند کار مشکل نقدینگی پروژه حل شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان اظهار کرد: مدت زمان قرارداد اجرای پروژه را دو سال دانست و اعلام کرد: پروژه به صورت مشارکتی بین شهرداری همدان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا می‌شود که 80 درصد کار تهاتری و 20 درصد نقدی است.

وی تصریح کرد: مبلغ قرارداد اعتبار این پروژه 24 میلیارد تومان است که تاکنون برای این طرح 5 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده و ادامه روند این پروژه نیازمند تامین نقدینگی است.

رحیمی‌فر با اشاره به اینکه پروژه در 24 هزار متر مربع زیربنا احداث می‌شود، بیان کرد: 530 واحد ظرفیت پارک خودرو ، 44 واحد تجاری و 15 واحد اداری برای پروژه پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ پیش‌بینی شده است.

وی تا کید کرد: با توجه به اینکه این پروژه در همجواری پیاده‌راه بوعلی قرار گرفته و پارکینگی عمومی است، در بین طرح‌های اولویت‌دار شهرداری واقع شده و باید بر روند اجرای آن تسریع بخشید.

رئیس کمیسیون فنی  عمرانی شورای اسلامی شهر همدان  ادامه داد: بازدید از پروژه بازگشایی بلوار اعتمادیه شرقی نیز گفت: این پروژه در متراژ 450 طول شامل اجرای جدول گذاری، زیرسازی، سنگ‌کاری، خاک برداری، نوکنی و اصلاح قنات مسیر است.

انتهای پیام/ص.ف

برای بهره برداری نیازمند اعتبار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.