مدیر آموزش وپرورش ملایر خبر داد:

فراگیر شدن طرح ملی شهاب در ملایر

مدیر آموزش و پرورش ملایر فراگیر شدن طرح ملی شهاب را در ملایر تاکید کرد.

فراگیر شدن طرح ملی شهاب در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کاوه برخورداری رییس آموزش وپرورش ملایر با بیان اینکه اجرای طرح ملی  شهاب در مدارس فرصت خوبی برای کشف استعداد و تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان است، اظهار کرد: در سال تحصیلی 96-95 تعداد 580 نفر از مدیران، مدیر آموزگاران، معاونان و آموزگاران پایه چهارم دبستان در دوره ضمن خدمت برنامه ملی شهاب شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد:بر معلم‌محور بودن و فراگیر بودن برنامه ملی طرح شهاب تأکید کرد وافزود:این طرح به طور ویژه بر اصل تفاوت‌های فردی بنا شده و قرار است به همه دانش‌آموزان، فرصت‌های برابر یادگیری را هدیه دهد و فرصت را جایگزین رقابت کند.

مدیر آموزش و پرورش ملایراظهار کرد: برگزاری انتخابات دانش‌آموزی ملایر در 150 مدرسه شهرستان برگزار شد و دانش‌اموزان اعضای شوراهای دانش‌آموزی را از بین کاندیداهای مورد نظر انتخاب کردند.

بر خورداری ادامه داد: اعزام تعداد 704 نفر از دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب خبر داد و گفت: طی دو مرحله دانش‌آموزان دختر هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند که در ماه‌های آینده نیز این مراحل ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد:برگزاری مسابقه دو صحرانوردی دانش‌آموزان به مناسبت هفته تربیت بدنی در ملایر با حضور یکصد نفر از دانش‌آموزان پسر مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم را نیز از دیگر برنامه‌های صورت گرفته آموزش و پرورش ملایر طی یک ماه گذشته دانست وتصریح کرد: برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام/ص.ف

طرح ملی شدن شهاب در ملایر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.