معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل:

عصبانیت ترامپ از پیروزی جبهه مقاومت است

معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت : عصبانیت ترامپ از ایران به خاطر پیروزی‌های پیاپی جبهه مقاومت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار نور خدا قاسمی معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با بیان اینکه آنچه امروز موجب عصبانیت شدید رئیس جمهور آمریکا شده متأثر از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است گفت : از بدو پیدایش انقلاب ایران تا کنون آمریکا و متحدانشان سعی در مداخله در امور کشورهای مسلمان را داشتند اما با هوشیاری ملت ما همه توطئه های آن ها تا امروز نقش بر آب شده لذا عصبانیت ترامپ در سخنرانی سازمان ملل از پیروزی های جبهه مقاومت به فرماندهی ایران است.

 وی هدف از شکل گیری داعش را تامین امنیت اسرائیل برشمرد و افزود: هدف از شکل گیری داعش و ایجاد نا امنی در خاورمیانه قرار دادن اسرائیل در جزیره امن بود به همین دلیل نیز همه کشورها جز آمریکا و اسرائیل تاکنون نه تنها اقدامی علیه گروه های تکفیری نکردند بلکه در پشت صحنه از آنها حمایت می کنند.

 معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور، دفاع از مردم سوریه، یمن و عراق را دفاع از حقوق بشر خواند و ابراز داشت: داعش خشونت را در جبهه اسلام ترویج کرد و با شعار اینکه می‌خواهیم خواب و آرامش را از شیعیان بگیریم، ذات خود را در روزهای اول شکل گیری با حمله به شهرهای مقدس عراق نشان داد.

 قاسمی در ادامه تصریح کرد: اسرائیل با معرفی اسلام به عنوان تروریست، خود را در پشت پرده پنهان کرد تا از این طریق بتواند به اهداف خود دست یابد و جنایات را با نام پرچم اسلام انجام دهد لذا داعش را برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران در مجاورت ما ایجاد کردند.

 وی افزود: در شرایطی که حزب بعث عراق شکست انقلاب و تجزیه خوزستان را دنبال می کرد، امام خمینی(ره) در آن روزگاران به آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی در نامه ای می‌گوید صدای شکستن استخوان های مارکسیسم به گوش می رسد که این نشان از هوشمندی امام راحل بود.

 معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور بابیان اینکه حوادث امروز منطقه هم مانند جنگ تحمیلی در ضدیت با انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: کشورهای استکباری خود سازنده انواع سلاح های هسته ای و موشکی هستند اما در قبال سیاست های نظام ما انتظار دارند ایران از توان نظامی برخوردار نباشد و این خلاف قوانین بین الملل است که کشوری را از حقوق دفاعی محروم کنند.


انتهای پیام / ه


صحبت های معاون اطلاعات عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار