بخشدار ویژه خارگ:

صیادان خارگی به علت مه‌آلود بودن هوا از مسیر دریایی خود خارج شدند

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به دستگیری دو صیاد خارگی توسط گارد عربستان، گفت: صیادان خارگی به علت مه‌آلود بودن هوا از مسیر دریایی خود خارج شدند.

صیادان خارگی به علت مه‌آلود بودن هوا از مسیر دریایی خود خارج شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،شب گذشته با اطلاع از مشکل پیش آمده برای دو صیاد جزیره خارگ به نام‌های مهرداد نصیب‌زاده و محمد اکبری یک کارگروه ویژه در استان و جزیره خارگ برای تسریع در پیگیری امور تشکیل شد.

وی افزود: گفته می‌شود روز گذشته این صیادان به دلیل شرایط آب هوایی مه آلود در خلیج فارس از مسیر دریایی خود خارج شده‌اند و محدوده ماهیگیری این صیادان در نزدیکی سکوی نفتی فروزان شرکت نفت فلات قاره ایران بوده است.

رئیس شورای تامین خارگ تصریح کرد: مراتب در اسرع وقت به اطلاع مقامات بالادستی در شهرستان و استان رسیده است و استانداری و فرمانداری بوشهر با جدیت پیگیر موضوع از طریق وزارت امور خارجه هستند و امیدوار هستیم نتیجه‌ای مطلوب در سریعترین زمان ممکن حاصل شود.

رضایی اضافه کرد: از تمامی رسانه‌های نوشتاری تقاضا داریم با توجه به پیگیری موضوع از دستگاه مرتبط با موضوع از حدس و گمانه‌زنی در باب این موضوع خودداری کنند و اخبار خود را از منابع رسمی انتشار دهند.

انتهای پیام/ز

صیادان خارگی به علت مه‌آلود بودن هوا از مسیر دریایی خود خارج شدند

برچسب ها: عربستان ، صیاد ، خارگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.