معاون امور عمرانی استاندار؛

راه‌ آهن چابهار به زاهدان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راه‌آهن چابهار به زاهدان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

راه‌ آهن چابهار به زاهدان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،باقر کرد  معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در مانور مدیریت بحران در راه آهن جنوب شرق افزود: راه‌آهن چابهار زاهدان داری ۸ قطعه است که تاپایان امسال ۴۰ کیلومتر از زاهدان به سمت خاش و ۱۲۰ کیلومتر از چابهار به سمت ایرانشهر اماده ریل گذاری می‌شود.

کرد در ادامه گفت: اگر این راه‌آهن به خط ریلی شمال به جنوب وصل شود، شاهراه واقعی ریلی دنیا اتفاق می‌افتد که باعث توسعه محلی استان و توسعه جنوب شرق کشور و گسترش مبادلات و فعالیت‌های بندر اقیانوسی چابهار می‌شود و این بندر را به دنیا و به دریای خزر وصل می‌کند.

معاون استاندار اظهار کرد: در آینده با افتتاح راه آهن چابهار _زاهدان و زاهدان به سرخس ما کوتاه‌ترین راه ریلی را از شمال به جنوب خواهیم داشت که ریل باعث توسعه شرق کشور می‌شود.

وی در ادامه با افتتاح سیستم پایش دوربینی راه‌آهن زاهدان_کرمان گفت: این سیستم فوق العاده پیشرفته است و از نظر الکترونیکی و نرم افزاری بسیار عالی است.

وی افزود: در خط ریلی زاهدان به کرمان ۹۵ دوربین به فاصله ۳۰ کیلومتر با هزینه یک میلیارد ریال نصب شده که یک شعاع بسیار گسترده را در این خط ریلی پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/ع

افتتاح سیستم پایش دوربینی راه‌آهن زاهدان_کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار