دستگیری سارقان داخل خودرو در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۶ سارق داخل خودرو و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه از متهمان در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید محسن جعفری گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو آنان توسط فرد یا افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سه متهم به سرقت شناسایی شدند و مورد تعقیب ومراقبت قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی قضائی یکی از متهمان حین سرقت در یکی از پارک‌های شهر و دو متهم دیگر در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
سرهنگ جعفری با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی با همدستی سه نفر دیگر در سرقت‌ها اقرار کردند، افزود: همه متهمان این پرونده دستگیر و از مخفیگاه آنان، ضبط و پخش خودرو، کارت عابر بانک، کیف پول و اسناد و مدارک مالباختگان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شهروندان و رانندگان خواست، برای پیشگیری از سرقت داخل خودرو، اشیاء قیمتی و وجه نقد، دوربین و موبایل را در روی صندلی خودرو و در معرض دید افراد فرصت طلب و سارق قرار ندهند.
انتهای پیام/س


زندان پایان راه سارقان خودرو در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار