مرادی:بحث پناهندگی کیانوش رستمی شایعه است

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: بحث پناهندگی رستمی صحت ندارد و این ورزشکار هیچ گونه برنامه ای برای اقامت در آمریکا ندارد.

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،درباره اظهارات دبیرکل فدراسیون وزنه برداری آمریکا مبنی بر تاخیر ایرانی ها برای دریافت روادید آمریکا بیان کرد: برای دریافت روادید آمریکا ابتدا از سفارت این کشور در ترکیه اقدام کردیم و حتی حدود ۴۰ روز منتظر ماندیم تا این سفارت خانه برای انجام شدن مصاحبه به ما زمان دهد اما پس از تعلل مسئولان سفارت آمریکا در ترکیه با فدراسیون جهانی وزنه برداری وارد مذاکره شدیم و قرار شد برای دریافت روادید و انجام دادن مصاحبه از طریق سفارت آمریکا در امارات اقدام کنیم چرا که اگر بیش از این منتظر طی شدن مراحل اداری در ترکیه می ماندیم، زمان را از دست می دادیم.

او ادامه داد: سفارت آمریکا در ترکیه برای انجام مصاحبه زودتر به ما وقت داد و اکنون از این طریق بحث دریافت روادید را پیگیری می کنیم. البته به غیر از رستمی برخی از وزنه برداران کشورهای دیگر هم بودند که گفته شده، ممکن است در رابطه با بازگشتشان مشکلاتی وجود داشته باشد و همین امر سبب شده حتی برای آنها نیز روادید صادر نشود.

مرادی درمورد شایعه پناهندگی کیانوش رستمی و اینکه یک بار هم پس از المپیک برای اینکار اقدام کرده اما پذیرفته نشده است، تصریح کرد: من این موارد را نمی‌دانم و از‌ آن بی اطلاعم اما باید بگویم این بحث شایعه است و صحت ندارد و کیانوش رستمی برای برافراشتن پرچم ایران از انگیزه و غیرت کافی برخوردار است و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با کسب مدال جهانی دل مردم ایران را شاد کند.اینکه برخی ها می گویند او مصدوم است و یا دوپینگ کرده و این موضوع باعث شده تا او قید حضور در رقابت های جهانی را بزند شایعه ای بیش نیست.

او افزود: در حال حاضر منتظر مشخص شدن زمان مصاحبه کیانوش رستمی در دبی هستیم و همزمان کارهای دریافت روادید او را هم پیگیری می کنیم. رستمی و بردارش باید برای انجام مرحله دبل چک به امارات بروند اما سفارت آمریکا در این کشور تاکنون به ما اعلام نکرده است که آیا باید سایر وزنه بردارانمان هم باید این کار را انجام دهند یا خیر؟

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره وضعیت کیانوش رستمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار