ضرورت فرهنگ سازی برای قشر سهام دار کارگران گلستانی

ارتقا آگاهی و دانش سهامداری کارگران گلستانی با برگزاری دوره های آموزشی میسر می شود.

ضرورت فرهنگ سازی برای قشر سهام دار کارگران گلستانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ بی باک رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان در کار گاه آموزشی سهام داری ویژه کارگران گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی موضوع آموزش و ارتقاء سطح آگاهی عمومی همه اقشار جامعه به ویژه کارگران از اولویت‌های این اداره است.

موسی بی باک ادامه داد: تعداد زیادی از کارگران سهام ترجیحی دارند و واگذاری سهام می‌تواند علاوه بر دستاورد‌های وسیع اقتصادی برای سهامداران، در صورت عدم مدیریت صحیح، آسیب‌های اجتماعی بزرگی را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: منافع سهامداری در دراز مدت حاصل، ولی اکثر اقشار کم درآمد در کوتاه مدت کسب درآمد می‌کنند و با آزادسازی سهام خویش، آن را به فروش می‌رسانند و از نتایج این اقدام علاوه برزیان مادی شخص، اختلال در اهداف دولت در واگذاری سهام به کارگران و ایجاد بحران در بازار بورس است.

بی باک همچنین گفت: این اداره در نظر دارد با راهکار‌های علمی و منطقی گام‌های موثری برای ارتقا و آگاهی و دانش سهامداری کارگران بردارد که مهمترین گام، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با مفاهیم سهام و بورس و اصول سهامداری در بنگاه‌های اقتصادی مرتبط است.

عبدالحکیم کشمیری مدرس دوره مباحثی مانند تعاریف و مفاهیم اساسی و کلی سهام و و بورس، نحوه ورود به بازار بورس و سهامداری، قوانین و آیین نامه‌های سهام ترجیحی، اقدامات لازم مشمولین برای دریافت سهام ترجیحی، آشنایی با سهام عدالت و قوانین مرتبط را به کارگران آموزش داد.
 
انتهای پیام / فا
 

برگزاری دوره های آموزشی برای قشر سهام دار کارگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.