محمدزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

یک پُل مانده تا سفر ریلی به عراق

محمدزاده گفت: ۳۵ کیلومتر از خط ریلی در مرز عراق باقی مانده است، اما تکمیل این مسیر ریلی به دلیل نبود پل، وجود ندارد.

باز هم اربعین و باز هم نگرانی مسافران از رفت آمد‌ها / همکاری بخش‌های حملی ونقلی برای مسافران اربعینبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  بخش حمل و نقل در ایام اربعین تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه بهتر خدمت رسانی انجام می‌دهد. در این میان راه آهن نقش موثری در برگزاری هرچه بهتر خدمت رسانی به مسافران را دارد، به همین منظور اقداماتی از جمله راه اندازی قطارترکیبی از قم تا کربلا را در این بخش انجام داده است.

با راه اندازی این قطار و همچنین قطار‌های ۲۴ ساعته شلمچه به خرمشهر بخش مهمی از مشکلات زائرین که سال‌های گذشته با آن درگیر بوده‌اند، برطرف می‌شود.

سعید محمدزاده مدیرعامل راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی اظهار کرد: ۴۵ قطار برای مسیر تهران به شلمچه و قطار‌های ۲۴ ساعته برای مسیر‌های شلمچه به خرمشهر همانند سال‌های گذشته در نظر گرفته ایم.

مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه ایران در داخل خاک عراق، تمامی اقدامات لازم را برای ریل‌گذاری انجام داده است، یادآور شد: ۳۵ کیلومتر از خط ریلی در مرز عراق باقی مانده است، اما تکمیل این مسیر ریلی به دلیل نبود پل، وجود ندارد.

محمد زاده بیان کرد: طی توافق نامه انجام شده، عملیات اجرای خط باید از سوی کشور عراق انجام شود که متاسفانه با تاخیر روبرو شده است.

بخش‌های ریلی جاده‌ای و هوایی سهم مهمی در جابه جایی مسافران اربعین را دارند، بنابراین باید مسوولان نظارت خود را در این بخش دو چندان کنند تا با گران فروشی بلیت به ویژه در بخش جاده‌ای و هوایی مسافران با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

 راه اندازی قطارترکیبی از قم تا کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
ساخت راه آهن ساوه - همدان - سنندج نقطه اتصال ایران به بازارهای صادراتی عراق و سوریه و ترکیه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
راه آهن کرمانشاه - خسروی هنوز احداث نشده
آخرین اخبار