رفع تصرف زمین های دولتی جنوب سیستان وبلوچستان به ارزش 6هزار میلیارد

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: زمین های دولتی شهرهای جنوب استان به ارزش 6 هزار میلیارد ریال از ابتدای امسال تا کنون رفع تصرف شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالباسط بلوچی گفت: با توجه به حساسیت و تکالیف قانونی برای حفظ و حراست از زمین های دولتی متعلق به بیت المال از ابتدای امسال تاکنون یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان با هماهنگی مقامات قضایی و همکاری ضابطان دادگستری در موارد متعددی تصرفات غیرمجاز ساخته شده در زمین های دولتی محدوده و حریم شهرهای جنوب استان به ویژه چابهار را با استفاده از ماشین آلات تخریب کردند.


وی افزود: تصرف بی رویه زمین های دولتی حاشیه شهرها موجب ایجاد سکونتگاه های غیر رسمی می شود که این موضوع خود تبعات منفی امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و معیشتی را به دنبال دارد.


وی با تاکید بر تامین مسکن مناسب و ساماندهی متصرفان واجد الشرایط فاقد مسکن، به متصرفان سودجو هشدار داد هیچ تخلفی در زمینه تعدی به زمین های دولتی و ملی متعلق به عموم از چشم مراجع قضایی و دستگاه های متولی دور نمی ماند و به فوریت با سودجویان و متصرفان غیرقانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تصرف زمین های دولتی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار