دبیر فدراسیون کشتی خبر داد؛

مسائل لیگ کشتی با تشکیل کمیته بررسی تخلفات اداری حل می شود

لایق گفت: کمیته بررسی تخلفات اداری فدراسیون کشتی جهت بررسی مسائل پیش آمده در رقابت های لیگ کشتی باشگاه های کشور تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: سرپرست گروه ستاد اجرایی مسابقات در فینال رقابت های لیگ باشگاه های کشتی فرنگی و آزاد در شهر کاشان در روز دوم آبان ماه، به دلیل عملکرد مدیریتی نامناسب و به دور از استانداردهای متعارف در برگزاری مسابقات مذکور، به "کمیته بررسی تخلفات اداری" " فدراسیون کشتی" دعوت شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اعتراض برخی تیم های مدعی حاضر در لیگ باشگاه های کشتی کشور به نحوه ی مدیریت کمیته لیگ در برخی مسائل، و مستندات ارائه شده در این خصوص به فدراسیون کشتی، مسول کمیته لیگ فدراسیون کشتی برای ارائه پاره ای از توضیحات به "کمیته تخلفات اداری" فدراسیون دعوت می گردد. کمیته مذکور بزودی تشکیل می شود.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: ضمنا گزارشی از مسئول کمیته لیگ در خصوص پرداخت ها و دریافت های ارزی مسابقات لیگ بابت استفاده از کشتی گیران خارجی از سوی باشگاه های کشتی کشور مطابق ضوابط جاری "اتحادیه جهانی کشتی" و "فدراسیون کشتی ایران" به صورت مکتوب تهیه و در جلسه مربوطه در "کمیته بررسی تخلفات اداری " فدراسیون ارائه خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: علیرضا کریمی کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم تیم باشگاه "ایزی پایپ کاشان" نیز جهت ارائه توضیحات لازم به "کمیته اخلاق و امور انضباطی" فدراسیون کشتی دعوت می شود و در این زمینه از سرهنگ صانعی مدیرعامل باشگاه کشتی رعد پدافند هوایی و سایر افراد مطلع نیز دعوت می شود تا بعنوان مطلع در جلسه مربوطه حضور داشته باشند.


انتهای پیام/

علیرضا کریمی به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی دعوت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار