معنوی نژاد به پیكان بازمی‌گردد؟ / مشكلات لژیونر ایرانی در ایتالیا + عكس

لژیونر ایرانی تیم والیبال ورونا ایتالیا با مشكلاتی در این کشور مواجه شده كه ممكن است منجر به بازگشت او شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد معنوی‌نژاد، بازیكن ایرانی تیم ورونا ایتالیا در این فصل به این تیم پیوست تا یكی از لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ اروپا لقب بگیرد.

با این حال به نظر می رسد این بازیكن با مشكلاتی در ایتالیا مواجه شده است. یک رسانه انگلیسی زبان با انتشار خبری از مشكلات معنوی نژاد در لیگ ایتالیا چنین نوشته است:

«به نظر می‌رسد تیم ورونا با بازیكنان خارجی تیمش مشكلات زیادی دارد. این موضوعی است كه بعد از بازی با «پادووا» به طور كامل آشكار شد. اگر چه بازیكنی مانند دجوریک هنوز نتوانسته برای این تیم بازی كند، اما تصور این است كه نمی‌تواند كمک زیادی نیز به این تیم كند. به نظر می رسید بازیكنان ایرانی و كانادایی به اشتباه به این تیم آمده‌اند و تیمی در سطح یک برای آنها بزرگ است. در این بین شایعاتی مطرح شده است مبنی بر اینكه بازیكن ایرانی تیم ورونا (جواد معنوی نژاد) باید به كشورش و تیم پیكان بازگردد. شاید بعد از بازگشت این بازیکن به ایران، ورونا انتخاب بهتری برای جایگزین وی داشته باشد.»

این خبر در حالی روی خروجی این رسانه بین المللی قرار گرفته است كه نشان از وضعیت نامناسب معنوی نژاد در این تیم دارد. به نظر می‌رسد مسئولان پارما و رسانه‌های ایتالیایی به این بازیكن امید چندانی ندارند و با چشم خوبی به وی نگاه نمی‌كنند.

حالا باید منتظر ماند و دید ستاره اصفهانی تیم ملی والیبال ایران به كشورش و تیم پیكان بازمی‌گردد یا به كارش در تیم ورونا ادامه خواهد داد.

معنوی نژاد به پیكان بازمی‌گردد؟ / مشكلات لژیونر ایرانی در ایتالیا + عكس

انتهای پیام/

شایعاتی درباره یک لژیونر ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار