اهتمام ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین به ورزش استان

صداوسیمای مرکز قزوین اهتمام ویژه‌ای به انعکاس ورزش و برنامه‌های ورزشی در رادیو و تلویزیون دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، برنامه‌ی «نشاط» هر هفته در سیمای مرکز قزوین ورزشکاران و اهالی ورزش استان را به برنامه دعوت و در این زمینه مباحث حوزه‌ی ورزش را با رویکردی پرسشگرانه در برنامه مطرح و بررسی می‌کند.

اکبری افزود: با توجه به جمعیت جوان و حضور تیم‌های مختلف ورزشی استان در لیگ‌های کشوری، در این برنامه رویداد‌های هفتگی ورزش تحلیل و از ورزشکاران دعوت می‌شود تا درباره مشکلات و نیاز‌های حوزه ورزش نقطه نظرات خود را بیان کنند.

اکبری همچنین اضافه کرد: رادیو قزوین هم در برنامه‌ای تحت عنوان «زنگ نشاط» لحظات شاد، باطراوت و مفرحی را برای مخاطبان خود رقم می‌زند.

وی افزود: این برنامه‌ی رادیویی رویکردی چالشی و مطالبه گر دارد که در خلال برنامه مطالبات ورزشکاران و جامعه‌ی ورزش را از مسئولان استان مطرح می‌کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: توجه ویژه به ورزش شهرستان‌ها و نقاط محروم، ورزش بانوان و معرفی رشته‌های جدید ورزشی از مهمترین مؤلفه‌های سری جدید برنامه‌ی «زنگ نشاط» است .

اکبری افزود : همچنین در این برنامه رشته‌های مختلف ورزشی، تاریخچه‌ی این رشته‌ها تشریح و قهرمانان این رشته‌ها به مخاطب شناسانده می‌شوند.

وی افزود: رویکرد این برنامه رویدادی است که اردو‌های تیم‌های ملی و استانی را برای اعزام به مسابقات مختلف داخلی و خارجی پوشش می‌دهد و همچنین از مسئولان هیئت‌های ورزشی برای تشریح وضعیت ورزش استان در برنامه دعوت می‌شود.

برنامه‌ی «نشاط» به تهیه کنندگی حسن ناصری جمعه‌ها ساعت ۲۱ از سیمای مرکز قزوین پخش و یکشنبه‌ها ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه بازپخش می‌شود.

برنامه‌ی «زنگ نشاط» هم به تهیه کنندگی امیر علی اکبر بیک روز‌های یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۶ از رادیو قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

انعکاس ورزش و برنامه‌های ورزشی در رادیو و تلویزیون قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار