بررسی چالش‌های محیط زیست به ویژه در حوزه آب در ساری

 بررسی چالش‌های محیط زیست به ویژه در حوزه آب در ساری چالش‌های محیط زیست همایش آب، محیط زیست و پیامد‌های آن در ساری برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری همایش آب، محیط زیست و پیامد‌های آن به همت این اداره کل و شبکه تشکل‌های محیط زیست استان چهارشنبه ۱۰ آبان از ساعت ۱۷ در سالن سلمان هراتی واقع در میدان امام خمینی (ره) ساری خبر داد.

وی گفت: کاهش و رفع مشکلات محیط زیست نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در بین اقشارمختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان است.وی با بیان اینکه آگاهی بخشی در حفاظت از محیط زیست از اهمیت قابل توجهی برخوردار است،

احد جاودانی افزود: تلاش داریم با همکاری شبکه تشکل‌های محیط زیست مازندران در حوزه معرفی و آگاهی بخشی چالش‌ها و مشکلات زیست محیطی و در نهایت رفع این چالش‌ها کمک حال محیط زیست استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه صاحب نظران با حضور دراین همایش به نقد و بررسی موضوع‌های فرهنگ و محیط زیست، چالش‌های آب در استان خاصه انتقال آب به فلات مرکزی (سمنان)، چالش‌های محیط زیست و پیامد‌های اجتماعی آن، کودک و طبیعت می‌پردازند، گفت: حفاظت از محیط زیست به یک فرهنگ و دغدغه ملی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه با برگزاری این همایش پیگیر تقویت فرهنگ و رفتار مسئولانه در حوزه محیط زیست هستیم، افزود: دکتر شارع پور، دکتر کاویان، عارف آهنگر و حسین نورانی برای سخنرانی در این همایش دعوت دارند.

انتهای پیام/آ

برگزاری همایش آب، محیط زیست و پیامد‌های آن در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار