رتبه نخست بازارچه سومار در صادرات

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: گمرک بازارچه مرزی سومار در صادرات خروجی به کشور عراق رتبه نخست را در بین گمرکات استان به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در ۷ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۹ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۶۰ دلار کالا به وزن دو میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۳۴ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۲ درصدی داشته است.

وی افزود: از مجموع یک میلیارد و ۹ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۶۰ دلار کالا در ۷ ماهه سال جاری، ۴۰۰ میلیون و ۲۹۸ هزارو ۸۱۵ دلار آن با وزن ۵۱۹ هزار و ۶۲۹ تن از طریق گمرک بازارچه مرزی سومار به خارج از کشور صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۱۹۴ درصد و از لحاظ وزنی ۱۴۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: گمرک بازارچه مرزی سومار در صادرات خروجی به کشورعراق رتبه نخست را در بین گمرکات استان کرمانشاه در ۷ ماهه سالجاری به خود اختصاص داده است.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانه داری و پاکیزگی، کولرهای آبی ، ظروف ملامین، جوال وکیسه برای بسته بندی کالا از نوارپلی اتیلن، کیسه نایلونی، سیمان، عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ز

گمرک بازارچه مرزی سومار رتبه نخست کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار