مصاف تیم فوتبال سپیدرود رشت با صدرنشین لیگ برتر کشور

تیم فوتبال سپیدرود رشت به مصاف تیم پارس جنوبی جم صدرنشین لیگ برتر کشور می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رادنی دیدار ، مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم های فوتبال سپیدرود و پارس جنوبی جم در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر روز پنجشنبه 11 آبان ماه در ورزشگاه تختی جم رو در روی هم قرار می گیرند. 

وی افزود: اگرچه تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار به عنوان میهمان باید در خارج از خانه بازی کند اما امیدواریم که با به یک بازی زیبا، امتیاز نیز کسب کند.

مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی قبلی خود برابر تیم قدرتمند پدیده مشهد به پیروزی 2 بر یک دست یافت و خوشبختانه در وضعیت روحی مناسبی قرار دارد وما امیدواریم که در دیدار برابر پارس جنوبی جم نیز امتیاز کسب کند.

رادنی دیدار خاطر نشان کرد:تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم پارس جنوبی جم با کسب 22 امتیاز در صدر جدول و تیم سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند. 

وی تصریح کرد :رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس، با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م.ع

جدال سپیدرود رشت با پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.