وزش باد شدید به شبکه توزیع برق استان گیلان خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ جمشید طالبی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه وزش باد شدید به شبکه توزیع برق استان خساراتی وارد کرد گفت: میزان خسارات ناشی از وزش باد شدید شب گذشته به شبکه توزیع برق استان گیلان در حال بررسی و جمع‌بندی است.

 وی با اشاره به اینکه شب گذشته وزش شدید باد مشکلاتی را در حوزه شبکه برق شهرستان‌های آستارا، تالش و صومعه سرا به وجود آورد افزود: قسمت عمده‌ای از روستاهای این به‌دلیل وزش این باد ،شب گذشته با خاموشی مواجه بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  دلیل عمده خاموشی‌‌های شب گذشته در مناطق مختلف استان گیلان را به‌دلیل وزش شدید باد و سقوط شاخه درختان بر شبکه برق عنوان کرد و گفت: در حال حاضر همه خاموشی‌های ناشی از وزش باد در حوزه فشار متوسط شبکه توزیع برق استان گیلان رفع شده است.

جمشید طالبی با بیان اینکه خاموشی‌های موردی ناشی از پارگی سیم‌ها در معابر و کوچه‌ها از سوی اکیپ‌های عملیاتی در حال رفع شدن است افزود: خسارات ناشی از وزش باد شدید شب گذشته به شبکه توزیع برق استان گیلان در حال بررسی و جمع‌بندی است.

وی تصریح کرد: در پی هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان گیلان همه اکیپ‌های عملیاتی شبکه توزیع برق گیلان شب گذشته به حالت آماده باش بودند.

 

انتهای پیام/م.ع

خسارت شبکه توزیع برق گیلان در پی وزش باد شدید گرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.