ارائه خدمات مطلوب حمل ونقل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان: نقش فعالان حمل و نقل جاده ای در خدمات رسانی به زائرین اربعین ستودنی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، در جلسه ساماندهی و هم اندیشی فعالیت انجمن‌های صنفی رانندگان استان، گفت: این اداره کل به عنوان یک دستگاه دولتی، رصد خدمات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل را به جامعه هدف در دستور کار دارد.

میقانی ادامه داد: نقش فعالان حمل و نقل جاده‌ای بویژه رانندگان را در خدمات رسانی به بخش‌های مسافری و باری استان به ویژه در ایام خاص همانند اربعین حسینی و طرح نوروزی، از شرکت‌های این مجموعه خواست که رعایت حق و حقوق آنان را سرلوحه تمام کار‌های خود قرار دهند.

وی، ارائه آموزش‌های تخصصی رانندگان را از سیاست‌های کلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت شرکت‌ها برای این آموزش‌ها باعث می‌شود که این سیاست در قالب خاص خود قرار گیرد.

میقانی اضافه کرد: مطابق تفاهم نامه منعقده با سازمان فنی و حرفه ای، در حال اجرایی شدن این آموزش‌ها در استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به یازدهمین سال واگذاری خدمات این بخش به تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی، اظهارکرد: یکسان سازی خدمات این شرکت‌ها برای به حداقل رساندن تناقضات موجود، سیاست جدیدی است که سازمان، اجرای آن را ابلاغ کرده است.

میقانی به گزارش تخلفات رسیده از برخی شرکت‌های حمل و نقل استان نیز اشاره‌ای داشت و گفت: نگاه بنیادی شرکت‌ها باید ارایه خدمات مطلوب به خدمات گیرندگان باشد.

وی متذکر شد که برای قانونمند کردن شرکت ها، برخورد قانونی با آن‌ها خواهد شد.

در استان گلستان ۲ انجمن کارگری رانندگان بخش مسافر و ۱۲ انجمن کارگری رانندگان بخش بارفعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/م
 

خدمات رسانی به زائرین اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.