بازگشت محمد سلوکی به تلویزیون

محمد سلوکی مجری تلویزیون با یک برنامه نوجوانانه از شبکه دوم سیما میهمان مخاطبان خواهد بود.

بازگشت محمد سلوکی به تلویزیون با یک برنامه نوجوانانهبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «اقیانوس آرام»؛ محمد سلوکی مجری تلویزیون، پس از چند ماه دوری از آنتن رسانه ملی بالاخره با یک برنامه نوجوانانه از شبکه دوم سیما میهمان مخاطبان خواهد بود.

برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» که در ایام منتهی به اربعین از کربلا به طور زنده پخش می‌شود، با اجرای محمد سلوکی میزبان چهره‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و ... خواهد بود و از طریق آن تلاش دارد فضای متفاوتی را برای بینندگان نوجوان خود به تصویر بکشد.

این برنامه از دو بخش تشکیل شده است که در بخش اول یک چهره ورزشی، فرهنگی و ... حضور می‌یابد و در کنار آنها هر روز یک نوجوان موفق نیز میهمان برنامه است و در طول برنامه با گپ و گفت خودمانی از تجربیات قابل انتقال خود برای رسیدن به موفقیت می‌گوید.

این برنامه تلویزیونی از میان نوجوانانی که به راهپیمایی اربعین آمده‌اند، افرادی را برای ثبت تصویر سلفی با گنبد حرم اباعبدالله (ع) به یک جایگاه ویژه مشرف به حرم می‌برد و عکس مربوطه را برای آنها به چاپ می‌رساند. همچنین از میان افرادی که مخاطب برنامه در ایران هستند و به سامانه پیامکی 10001373 جمله «به اقیانوس بپیوند» را ارسال کنند، هر شب به قید قرعه یک عدد دوربین عکاسی اهدا می‌کند.

برنامه ترکیبی «اقیانوس آرام» اولین برنامه زنده تلویزیونی از کربلا است که برای مخاطب نوجوان به طور زنده از 11 آبان ماه حوالی ساعت 17:30 به مدت هشت شب اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/

برنامه اقیانوس آرام به تلویزیون می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار