گشایش نمایشگاه تخصصی الکامپ در اردبیل

هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در اردبیل گفت: ارائه توانمندی‌های بالقوه در ارتباط با هوشمندسازی مدارس و توسعه دولت الکترونیک برای ما حائز اهمیت بسیار است که به همین منظور نیاز است در این زمینه از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: ارتقای علمی دانش‌آموزان و آشنایی بهتر آنان برای آشنایی با خدمات الکترونیک از مهم‌ترین اهدافی است که ما به دنبال داریم و به همین منظور نیاز است تمام تلاش خود را به سمت نوآوری و پیشرفت سوق دهیم تا بتوانیم با توسعه دولت الکترونیک خدمات‌رسانی مناسبی به دانش‌آموزان داشته باشیم.

ناصری بیان کرد: از دیگر اهداف مهمی که این مجموعه در نظر دارد توسعه  حوزه صنعت، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است که نیاز است با هدف فراهم کردن شرایط مناسب برای دانش‌آموزان بتوانند پس از فارغ‌التحصیلی با توجه به نیاز کار مشغول کار شوند.

وی افزود: با هدف ارائه دستاوردهای مربوط به رباتیک دانش‌آموزان و محوریت هوشمندسازی مدارس غرفه‌ای در این نمایشگاه دایر شده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

ارتقای علمی دانش آموزان و آشنایی با خدمات الکترونیک در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.