عجیب اما واقعی؛

مراسم سنتی عجیب رقص با مردگان در ماداگاسکار + فیلم

مردم ماداگاسکار در یک مراسم سنتی عجیبی با نام فامادیهانا جسد خانواده و خویشاوندان خود را از قبر بیرون می آورند و با آن می رقصند.

مراسم  سنتی عجیب رقص با مردگان  در ماداگاسکار/فیلم + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یک مراسم سنتی عجیب با نام فامادیهانا که در کشور ماداگاسکار برگزار می شود، مردم این کشور جسد خانواده و خویشاوندان  خود را از قبر بیرون می آورند و با آنها می رقصند. آنها بعد از انجام این مراسم سنتی، دوباره این مردگان را به خاک می سپارند. مقامات این کشور با هشدار شدید از مردم خواسته اند تا از برگزاری این مراسم عجیب خودداری کنند.

این مراسم اگرچه یک مراسم سنتی دیرینه در ماداگاسکار بشمار می رود  اما اکنون چالش هایی را برای این کشور بوجود آورده است. گفته می شود به تازگی انجام مراسم فامادیهانا موجب کشته شدن حداقل 120 نفر در اثر ابتلا به  بیماری طاعون شده است.

 "ویلی راندریاماروتیا"، رئیس بهداشت و سلامت  این کشور در این خصوص  گفت :" با نبش قبر فردی کسی که در اثر طاعون مرده است، باکتری می تواند به فرد یا افرادی که جسد وی را لمس می کنند منتقل شود."

 گفتنی است؛ اگرچه دولت برگزاری این مراسم را ممنوع اعلام کرده است، اما بیم آن می رود که برخی بصورت مخفیانه به انجام آن اقدام کنند.

 انتهای پیام/

مراسم عجیب رقص با مردگان بعد از نبش قبر!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار