معاون اداره کل میراث فرهنگی اصفهان:

معرفی ۱۷۵ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری استان اصفهان

معاون سرمایه گذاری و امور طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از معرفی ۱۷۵ فرصت سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید امینی در حاشیه افتتاحیه نهمین نمایشگاه سرمایه‌گذاری ایران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌‌ریزی‌های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، معاونت سرمایه‌گذاری و طرح‌های این اداره کل و جمعی از فعالان اقتصادی در بخش خصوصی و برخی نهادهای دولتی استان در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

وی در رابطه با ویژگی‌های غرفه اصفهان در این نمایشگاه تاکید کرد: معاونت سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل و همچنین فعالان اقتصادی استان در این غرفه 175 فرصت سرمایه‌گذاری استان اصفهان را در حوزه گردشگری به بازدید کنندگان ارائه می‌کنند.

معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان در حوزه‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای ساخت هتل، طرح‌های اجرائی نیمه تمام گردشگری برای جذب سرمایه‌گذار، طرح‌های گردشگری قابل واگذاری به بخش خصوصی و همچنین طرح‌های اجرائی گردشگری برای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در 24 شهرستان استان اصفهان معرفی می‌شوند.

وی درباره سایر طرح‌های اجرائی گردشگری در پهنه استان اصفهان تصریح کرد: در این نمایشگاه برای نخستین بار، معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، با شناسائی 12 قطعه زمین بزرگ برای ساخت هتل و تغییر کاربری آنها به گردشگری، اقدام به معرفی آنها به فعالان اقتصادی بازدید کننده از نمایشگاه کرده است.

امینی همچنین با اشاره به اینکه اصفهان یکی از اصلی ترین مراکز رشد و گسترش گردشگری ایران به شمار می رود تاکید کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده در مدت برگزاری نمایشگاه، نشست‌‌های تخصصی آشنائی با فرصت‌های سرمایه گذاری در پهنه استان اصفهان ویژه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاری گردشگری در غرفه اصفهان برپا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

اصفهان یکی از اصلی ترین مراکز رشد و گسترش گردشگری ایران به شمار می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.