اعلام سه محور فعالیت امسال پدافند غیرعامل کشور

معاون حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور در یاسوج: فعالیت های این سازمان امسال حول سه محور حملات سایبری، تهدیدات زیستی و شیمیایی متمرکز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛معاون حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور به پیوند پدافند غیر عامل با زندگی مردم اشاره کرد و گفت: مجهز شدن به علم و دستیابی به فناوری های مورد نیاز در کنار آموزش همگانی می تواند کشور را در برابر هر نوع تهدیدی مجهز کند.

سرهنگ قمی گفت: توجه به تحقق اهداف پدافند غیر عامل به عنوان فرمان رهبری و تنها راه نجات بخش کشور در برابر تهدیدها و حوادث پیش بینی نشده در همه ی وزارتخانه ها، موسسات، سازمان ها و دستگاه های اداری مورد تاکید است.


سرهنگ قمی افزود: باید با تکیه بر منابع درونی و رعایت اصل غیر قابل انکارِ پدافند غیر عامل از بروز خسارات احتمالی در تمامی زمینه ها پیشگیری کنیم.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه ی هسته ای برای قطع وابستگی های این حوزه در تلاش است افزود: چون فعالیت های علمی ایران با منافع زیاده خواهان جهان در تعارض است دشمنان انقلاب برای متوقف کردن این فعالیت ها به جنایات تروریستی و به شهادت رساندن نخبه ها و ذخیره های علمی کشور متوسل شدند.


معاون حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور در بخشی دیگر از سخنانش به ضرورت منابع انرژی و آب اشاره کرد و افزود: مدیریت این مهم برای جلوگیری از تهدیدات زیست محیطی یک ضرورت است.

انتهاتی پیام/د

همایش پدافند غیر عامل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.