انتقاد فرماندار از اجرای برخی از پروژه های شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد

فرماندار شهرستان بستان آباد از روند کند اجرای برخی از پروژه های شبکه بهداشت و درمان دراین شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیدعلی موسوی حسینی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت و ایمنی غذایی شهرستان بستان آباد با بیان اینکه اجرا و تکمیل برخی از پروژه های شبکه بهداشت و درمان در شهرستان با روند کندی مواجه شده است افزود:مشاهده نتایج عملی پروژه ها از مطالبات مردمی بوده و مسئولان از شعارگرایی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه بیمارستان استاد شهریار با توجه به موقعیت جغرافیایی وظرفیت های منطقه در ارائه خدمات لازمه و مورد نیاز مردم و مسافران همخوانی ندارد خواستار رفع فوری برخی از مشکلات این بیمارستان شد.

وی توجه به بهداشت محیطی در شهر بستان آباد را خواستار شد و افزود:علی رغم وجود تصفیه خانه فاضلاب و اجرای 91 درصدی فاضلاب در این شهر، هنوز شاهد ورود فاضلاب برخی از واحدهای مسکونی و خدماتی و مغازه ها به رودخانه اوجان چای هستیم.

وی دفع اصولی پسماندهای روستایی و شهری و صنعتی در این شهرستان را خواستار شد و افزود:شهرداری بفکرمکان دفع زباله در چهارچوب استاداردهای محیط زیست باشد.

وی دفع غیر اصولی پسماندها در این شهرستان را باعث بروز مشکلات زیست محیطی عنوان کرد و افزود:پسماندهای روستایی به شعاع 50 کیلومتر در یک مکان تجمیع خواهد شد.

فرماندار بستان آباد در ادامه جلسه سلامت مردم را از مهمترین مقوله های مورد توجه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان عنوان نمود و اظهار کرد: باید با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان بستان آباد  به حداقل برسد تا شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص های بهداشتی در شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت و ایمنی غذایی شهرستان بستان آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار