عبدالله حمله تروریستی «نیویورک» را محکوم کرد

«عبدالله عبدالله»، رئیس اجرائی دولت افغانستان حمله تروریستی در شهر نیویورک آمریکا را محکوم کرد.

عبدالله حمله تروریستی در نیویورک را محکوم کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالله عبدالله»، رئیس اجرائی دولت افغانستان حمله تروریستی در شهر نیویورک آمریکا را محکوم کرد.

وی صبح امروز با انتشار بیانیه ای نوشت: «این حمله درحالی صورت می‌گیرد که شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا پیش از این شاهد بزرگترین رویداد تروریستی در سده‌های پسین بوده است. حادثۀ تروریستی یازدهم سپتامبر، معادلات جهانی را عوض کرد و جامعۀ جهانی را متوجه خطر تروریسم ساخت.»

در بیانیه عبدالله عبدالله آمده است: «متأسفانه پس از سال‌ها از وقوع حادثۀ یازدهم سپتامبر، تروریسم و گروه‌های رادیکال، همچنان بزرگترین تهدید در برابر ملت‌های جهان می‌باشد. این خطر مشترک نیازمند اجماع و کار مشترک جهانی می‌باشد.»

وی اعلام کرد: «از جانب افغانستان، این حملۀ تروریستی را محکوم می‌کنیم و به خانواده‌های قربانیان و مردم ایالات متحدۀ آمریکا ابراز غم شریکی و همدردی می نماییم.»

رئیس اجرائی دولت وحدت ملی در بیانیه خود اورده است: «تعهد و ارادۀ مردم و حکومت افغانستان در مبارزه با گروه‌های تروریستی و تبهکار، قاطع و استوار است. مردم ما سالهاست در خط اول مبارزه با تروریسم قرار دارند و در این راستا، هزینه‌های سنگینی را متقبل شده‌اند.»

قابل ذکر است که در حمله تروریستی روز گذشته در شهر نیویورک آمریکا، هشت غیر نظامی کشته و 10 تن دیگر زخم برداشتند. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.