سرنوشت عالیشاه و نوراللهی در انتظار دروزاه بان پرسپولیس

علیرضا بیرانوند قصد دارد برای گذراندن خدمت سربازی در نیم فصل دوم به تیم فوتبال تراکتورسازی بپیوندد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس ناخواسته خود را در مسیری قرار داده که خودش هم می داند انتهای خوشی ندارد.

گلر ملی پوش پرسپولیس یکی، دو سال است که در این تیم خود نمایی می کند اما ناگهان سودای رفتن به سربازی به سرش زده است. او قصد دارد نیم فصل راهی تیم پرشورهای تبریزی شود تا خدمت مقدس سربازی را بگذارند.

به هر حال اینکه بیرانوند باید خدمت سربازی اش را پشت سر بگذراند شکی نیست اما در این روزهای حساس که پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است حرف از جدایی کمی تعجب آور است.

در شرایطی بیرانوند قصد جدایی از پرسپولیس دارد که مدیران این تیم در حال تمدید قرارداد با بازیکنان هستند تا مبادا با شروع محرومیت دچار چالش شوند. بیرانوند در نفت تهران ملی پوش شد اما در پرسپولیس به ثبات رسید.

این گلر لرستانی باید خیلی حرفه ای تصمیم بگیرد و سرنوشت نوراللهی و عالیشاه را سرلوحه خود قرار دهد چرا که آنها هم رفتند تا برگردند اما نوراللهی باید 2 ماه آموزشی خود را بگذراند و نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند و وضعیت عالیشاه هم هنوز مشخص نشده است.

بیرانوند باید بماند و دینش را به پرسپولیس ادا کند و در زمان محرومیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان کمک حال آنها باشد، نه اینکه در روزهای سخت و پرالتهاب مدیریتی در باشگاه  سودای رفتن داشته باشد.

البته تجربه نشان داده است برانکو باهوش تر از این حرفهاست و با یارگیری مناسب جلوی بازیکن سالاری و ناز کردن بازیکنان را می گیرد چرا که با رفتن رضائیان، محرمی پدیده لیگ شد. با محرومیت طارمی، علیپور ستاره بی چون و چرای پرسپولیس شد و با نیمکت نشینی مسلمان، رسن خود را اثبات کرد.

به نظر می رسد با رفتن بیرانوند، رادوشوویچ ستاره لیگ برتر فوتبال می شود و تیم برانکو ضرر نمی کند اما حیف است که بیرانوند خود را در مسیری پر چالش قرار بدهد که می داند چه انتهایی دارد.

بیرانوند با جدایی از پرسپولیس،  تیم ملی  هم از دست می دهد 

نادر باقری مربی و دروازه بان سابق پرسپولیس درباره این مطلب گفت: به نظرم باشگاه پرسپولیس بزرگ تر از بازیکنانی همچون بیرانوند است. به طور حتم بیرانوند قصد دارد که به علت محرومیت باشگاه فشار بر روی مدیران بگذارد اما در نهایت خودش ضرر می کند.

او ادامه داد: بیرانوند یکی، دو سال در پرسپولیس بوده و از طریق تبلیغات فوتبالی مطرح شده است. حضور در تیم های بزرگ امتیازی برای بازیکنان است که باید امثال بیرانوند افتخار کنند که در این باشگاه ها بازی می کنند. اگر بیرانوند قصد بازار گرمی داشته باشد به طور حتم تیم ملی هم از دست می دهد.

باقری بیان کرد: از بازیکنان فعلی تیم پرسپولیس توقع دارم که پای باشگاه بایستند و تیم را در این وضعیت بحرانی رها نکنند.

مربی دروازه بانان سابق پرسپولیس بیان کرد: بعد از شکست از الهلال و حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هجمه زیادی بر روی بیرانوند وارد شد اما مدیران و هواداران باشگاه از این دروازه بان حمایت کردند تا روحیه اش را از دست ندهد.

باقری درباره  جایگزین مناسب برای بیرانوند بیان کرد: رادوشوویچ و درویش وند 2 دروازه بان ذخیره پرسپولیس هستند که برانکو زیاد از این دو دروازه بان استفاده نکرده است و معلوم نیست آنها بتوانند به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کنند. رادوشوویچ با 200 هزار دلار به پرسپولیس پیوست و تاکنون فقط سه، چهار بازی انجام داده است اما بازدهی برای این تیم نداشته است.

او خاطر نشان کرد: به نظرم بهتر است باشگاه پرسپولیس به امثال درویش وند بها بدهد تا یکی، دو سال بعد برای پرسپولیس و تیم ملی دستاورد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار