سرهنگ عابدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان خبر داد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای راهپیمایی روز 13 آبانسرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز 13 آبان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز 13 آبان در نظر گرفته شده است و ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صد در صد آماده باش هستند و در تمامی معابر منتهی به برگزاری مراسم حضور دارند و تقسیم کار بین آن‌ها انجام شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه محدودیت‌های مربوط به تردد در معابر از ساعت 8 روز شنبه مورخ 13 آبان است، گفت: طول خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به‌سمت جنوب و طول خیابان‌های موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال مشمول محدودیت تردد است. به‌علاوه ایستگاه مترو تقاطع مفتح-طالقانی در صبح روز شنبه غیرفعال است.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان‌های مفتح و شهید موسوی از ساعت 7 روز جمعه مورخ 12 آبان جهت نصب جایگاه برگزاری مراسم مسدود و مسیر جایگزین برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر شرق به غرب از طریق خیابان سمیه خواهد بود.

وی افزود: در پل طالقانی و حد فاصل خیابان ولیعصر(عج) تا خیابان شهید مفتح محدودیت 100 درصد تردد و توقف خودرو در نظر گرفته شده است و برای معابر جانبی هم محدودیت های توقف و تردد از صبح تا پایان مراسم اعمال می شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که به منظور تردد در زمان برگزاری مراسم راهپیمایی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و افرادی که قصد عبور از پل طالقانی را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین خیابان انقلاب و یا خیابان کریم‌خان استفاده کنند.

سرهنگ عابدی ادامه داد: در مسیرهای شمالی و جنوبی پل حافظ محدودیت ترددی وجود ندارد، اما در خیابان های شهید نجات اللهی و سپهبد قرنی و شهید موسوی و ایرانشهر محدودیت های تردد و توقف اعمال می شود و شهروندان می توانند از مسیر جایگزین خیابان شریعتی و خیابان حافظ استفاده کنند.

وی افزود: پلیس برای پاک نگه داشتن مسیرهای برگزاری مراسم راهپیمایی روز 13 آبان از آمادگی لازم برخوردار است.

انتهای پیام/

اعلام محدودیت‌های ترافیکی برای راهپیمایی روز 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار