رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

13 آبان نماد تقویت روحیه استکبار ستیزی ایران است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزدگفت:با توجه به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا و سرمداران این کشور علیه برجام، مراسم 13 آبان امسال متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام محمد فخر الدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه راهپیمایی 13 آبان گفت: با توجه به وضعیت فعلی جهان که تهدیدهای آمریکا به نظام و ملت ایران افزایش یافته است از قشرهای مختلف مردم دعوت می شود، برای حضور در راهپیمایی حضور فعالی داشته باشند.

حجت الاسلام فخر الدینی امروز دوشنبه 10 آبان در نشست ستاد 13 آبان شهرستان اشکذر با اشاره به روز ملی استکبار جهانی اظهار کرد: با توجه به سخنان سخیف دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و سرمداران این کشور علیه برجام ، سپاه و ایران ، مراسم 13 آبان امسال متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: 13 آبان به ‌دلیل در بر داشتن سه رویداد مهم تاریخی، از جایگاهی ویژه برخوردار است تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 ازسوی رژیم ستمشاهی، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان معترض به دخالت‌های آمریکا در ایران، در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی  دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358از جمله رویداد های بزرگی است که این روز را به یوم الله تبدیل کرد و در اذهان مردم ماندگار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به دشمنی آمریکا با ملت ایران و اقدام خصمانه دولت نو محافظه کار این کشور که با کارشکنی در روند اجرای درست موافقت نامه هسته ای و تصویب تحریم های جدید علیه ایران، مقابله با منافع ملی ایران و تهدید جمهوری اسلامی به شیوه های مختلف در دستور کار قرار داده است و هر روز نیز بر دامنه اقدامات خصمانه خود علیه انقلاب می افزاید توجه ویژه به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشکذر هم با بیان اینکه 13 آبان نماد تقویت روحیه استکبار ستیزی ایران است، تاکید کرد: تقویت روحیه استکبار ستیزی یکی از ارزش های والای گفتمان و اندیشه اسلامی از طریق برگزاری با شکوه مراسم راهپیمایی یکی از رویکرد های مهم برنامه های این روز است.

وی رویکرد دیگر آن را ارتقا آگاهی و شناخت مردم به ویژه نسل جوان نسبت به توطئه های خصمانه آمریکا در مقابله با انقلاب به ویژه سیاست های جدید این کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدپور قیومی تبیین چرایی شعار استراتژیک و مهم مرگ بر آمریکا برای عموم مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را هدف دیگر برنامه های 13 آبان بیان کرد.

وی آگاهی بخشی در خصوص اقدام ها و جنایت های آمریکا در منطقه به ویژه بحران آفرینی در کشورهای مسلمان ، تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان به عنوان پیشگامان حرکت های انقلابی در رخدادهای 13 آبان و تبیین اندیشه های امام راحل ( ره ) و مقام معظم رهبری در مورد ماهیت سودجویانه آمریکا در جبهه جهانی استکبار را از جمله رویکردها و اهداف دیگر برنامه های 13 آبان عنوان کرد.

در پایان این نشست مسیر راهپیمایی سیزده آبان در شهر اشکذر از میدان بسیج تا مسجد الرضا و زمان حرکت ساعت 9:30 صبح تعیین شد.

مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

توجه ویژه به روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار