پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به استاندار جدید اردبیل

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل طی پیامی مشترک انتصاب اکبر بهنام جو به عنوان استاندار جدید اردبیل را تبریک گفتند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر بزرگوار جناب آقای اکبر بهنام جو

استاندار محترم اردبیل

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار اردبیل را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم .

بدون شک سوابق، تجارب و درایت ارزشمند جنابعالی نویدبخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه جانبه بویژه زیرساختهای اقتصادی استان اردبیل است .

داشتن مدیری توانمند، خدوم و دلسوز در راس مدیریت اجرایی استان حق مسلم مردم شریف استان اردبیل است و تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند و گران سنگ جنابعالی در طول سالهای پرافتخار خدمت به ملت بزرگ ایران، مردم شریف این استان را به افقهای وسیعتری به نظاره واداشته و به فضل الهی شاهد پیشرفتها و تحولات شگرفی درتمامی عرصه های توسعه، رشد و آبادانی این استان خواهیم بود .

ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بی وقفه وارزنده جناب آقای دکتر مجیر خدابخش استاندار خدوم سابق استان دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جنابعالی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماییم و آرزومندیم در سایه تجارب ارزنده جنابعالی شاهد موفقیت و پیشرفت در دیارسبلان باشیم.

در پایان امیدواریم با مشی اعتدالی دولت تدبیر وامید جنابعالی بتوانید در جهت پیشرفت، آبادانی، عمران و شکوفایی و حل مشکلات مردم استان موفق و موید باشید .

انتهای پیام/ح

پیام تبریک به انتصاب استاندار جدید اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار