فرمانده انتظامی شاهرود;

برخورد پلیس شاهرود با مزاحمت موتورسواران مقابل مدارس

فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح مقابله با موتور سیکلت سواران مزاحم و‌ متخلف در زمان تعطیلی مدارس در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : در این طرح ۸۷ دستگاه موتور سیکلت مزاحم و ‌متخلف توقیف شد.


وی افزود: با توجه به‌ اعلام اخبار مردمی در خصوص مزاحمت موتور سیکلت سواران در مقابل مدارس دخترانه شاهرود در زمان شروع و تعطیلی مدارس، طرح ویژه ای باحضور کارکنان پلیس راهور،یگان‌های انتظامی، کلانتری‌های شهری وهمچنین پلیس‌های تخصصی اجرا واکیپ‌های ویژه تلفیقی از این پلیس‌ها در زمان شروع و تعطیلی مدارس در محلهای تعیین شده در سطح شهر حضور یافته و ظرف ۷۲ ساعت اخیر ۸۷ دستگاه موتور سیکلت مزاحم،متخلف وفاقد مدارک و گواهینامه را توقیف و روانه پارکینگ کردند.


سرهنگ اشرفی با بیان این که امنیت وآسایش خاطر مردم خط قرمز پلیس برای هنجار شکنان است گفت: نیروی انتظامی شهرستان شاهرود با حمایت دستگاه قضایی به هیچ احدی اجازه نخواهد داد امنیت شهروندان را به مخاطره اندازد و آرامش حاکم برفضای شهرستان را خدشه دار کند.


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه طرح مقابله با موتور سیکلت سواران مزاحم و‌ متخلف در زمان تعطیلی مدارس شاهرود در سه روز متوالی اجرا شد تصریح کرد: پلیس در برخورد با متخلفین جدی بوده و مماشاتی با آنها نخواهد داشت.


انتهای پیام / ه


توقیف ۸۷ دستگاه موتور سیکلت مزاحم در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار