اختصاص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی به بیمارستان ۲۷۳ تخت خوابی رازی قائمشهر

۳۰ میلیارد ریال به بیمارستان ۲۷۳ تخت خوابی نیمه کاره رازی قائمشهر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:: ۳ میلیارد تومان تا پایان هفته به بیمارستان ۲۷۳ تخت خوابی نیمه کاره رازی قائمشهر اختصاص می‌ یابد.

وی افزود: این مبلغ را از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده ۱۷ میلیارد تومان اعتباربرای بیمارستان نیمه کاره رازی قائمشهر در نظر گرفتیم.

علیزاده گفت: با تخصیص این اعتبار فعالیت‌ ها در این بیمارستان افزایش می‌یابد و می‌ توان در امسال این بیمارستان که جز ۴ بیمارستان بزرگ کشوراست را به بهره برداری رساند.

وی با بیان اینکه بحث نقدینگی امسال حل شده است، گفت: ۱۶ تخت برای اورژانس این بیمارستان در نظر گرفته شده است که باتوجه به استاندارد‌ها باید تعداد تخت در این اورژانس افزایش یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این بیمارستان یک بیمارستان عفونی است و طرح‌ های خوبی متناسب با استاندار‌های جهانی بهداشت در این مکان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در استان مازندران بیمارستان‌هایی از جمله بیمارستان ۲۲۰ تختی آمل و بیمارستان چالوس افتتاح شده است، افزود: طبق برنامه‌ ها قرار است بیمارستان بهشهر که هم اکنون به ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

کلنگ بیمارستان در حال احداث رازی شهرستان قائمشهر از سال ۸۶ زده شد و هم اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/ م

هزینه ۳۰ میلیارد ریالی برای بیمارستان رازی قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار