جانشین وزیر دفاع:

توسعه نظامی و اقتصادی اولویت وزارت دفاع است

جانشین وزیر دفاع با اشاره به اینکه ۱۸ سر فصل از ۲۴ سرفصل اقتصاد مقاومتی بر عهده وزارت دفاع گذارده شده، گفت: در وزارت دفاع یکی از مسائل مهم در کنار توسعه نظامی، توسعه اقتصادی است.

توسعه نظامی و اقتصادی اولویت وزارت دفاع استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار قاسم تقی‌زاده ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور مزرعه نمونه گلستان با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های وزارت دفاع اظهار داشت: در وزارت دفاع یکی از مسائل مهم در کنار توسعه نظامی، توسعه اقتصادی است

 وی افزود: حضور فعال در پروژه‌های عسلویه و مس سرچشمه و مزرعه نمونه گلستان یکی از مهم ترین اقدامات ماست.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:  18 سر فصل از 24 سرفصل اقتصاد مقاومتی بر عهده  وزارت دفاع گذارده شده است.

جانشین وزیر دفاع  با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا بر علیه ایران تصریح کرد: ما همیشه شاهد دشمنی‌هایی از طرف آمریکا بودیم اما فرزندان این مرز و بوم همواره حافظ منافع نظام بودند و فعالیت‌های فراوانی را در دفاع از نظام داشته‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور اظهار کرد:  ما در زمینه‌های سازمان‌افزار، مغزافزار و نرم‌افزار اقدامات زیادی را برای تجهیز خود پیش گرفتیم.

سردار تقی‌زاده اظهار داشت: ما به دنبال پیشروی و استفاده از تسلیحات نظامی برای مقابله با دشمن به ویژه در مقابله با  فعالیت‌های داعش هستیم و خوشبختانه امروز کمتر از 8 درصد سوریه در دست داعش است.

وی افزود: در کشور ما آنچه مهم است، حفظ وحدت و هویت‌بخشی به قرآن و دین ما بوده که علاوه بر مقابله با دشمنان و توسعه اقتصادی  تقویت پروژه‌های موشکی‌مان را در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/س

استفاده از تسلیحات نظامی برای مقابله با دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.