«عروس افغان» مهمان کافه فیلم می‌شود

امید روحانی و ابوالقاسم طالبی، در برنامه کافه فیلم، به گفت‌وگو درباره فیلم سینمایی «عروس افغان» می‌نشینند.

ابوالقاسم طالبی و «عروس افغان» اش در آی فیلمبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم؛ امید روحانی و ابوالقاسم طالبی، پنجشنبه این هفته در برنامه کافه فیلم، به گفت‌وگو درباره فیلم سینمایی «عروس افغان» می‌نشینند. شبکه آی‌ فیلم که آخر هفته‌ها فیلم سینمایی برای مخاطبانش پخش می‌کند، این هفته فیلم‌ سینمایی «عروس افغان» را برای مخاطبانش در نظر گرفته است. 

این شبکه پنج‌شنبه، جمعه و شنبه شب‌ها به ترتیب برای مخاطبانش در داخل ایران و در آن سوی مرزها یک فیلم سینمایی را از کانال‌های فارسی، عربی و انگلیسی به نمایش می‌گذارد.

بر اساس این گزارش، شبکه آی فیلم پنج‌شنبه شب‌ها فیلم سینمایی ایرانی برای مخاطبانش نمایش می‌دهد و پس از آن در برنامه کافه‌ فیلم، امید روحانی با کارگردان اثر به نقد و بررسی اثر می‌پردازند. این هفته میهمان روحانی در استودیوی کافه فیلم، ابوالقاسم طالبی است که درباره فیلمی که از جمله تولیدات شبکه جهانی سحر است، به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

«عروس افغان‌» به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی، پنج‌شنبه ۱۱ آبان رأس ساعت 21:00 روی‌آنتن قرار می‌گیرد و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود. این فیلم در سال ۱۳۸۲ به تهیه‌کنندگی علیرضا مزینانی تهیه شده‌ است.

«عروس افغان» قصه جوان افغانستانی به نام «گل محمد» است كه براي تهيه شيربهای دختری كه سخت به او دلبسته است، به پاكستان می‌رود و در آنجا به كارهای مختلی چون روزنامه فروشی، جاروكشی و... مشغول می‌شود. گل محمد زمانی به افغانستان برمی‌گردد كه رژيم طالبان عوض شده و به او خبر می‌دهند كه در غياب او، دختر مورد نظرش ازدواج كرده است، اما... .

حسین یاری، نورا هاشمی، افشین زارعی، گلاب آدینه، محسن حسینی، رضا اسکندری، کاظم محمدی و ... در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
با سلام فیلم حبه قند را که پخش فرمودید قابل نقد وتحلیل است با تشکر
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
در عروس افغان هنر پیشه شخصیت اصلی بدرستی انتخاب نشده ومتن در رسیدن پیام عقیم مانده است نباید کافه فیلم موارد خود را بر پایه دوستی های سطحی و زود گذر انتخاب کند وگرنه ارزش واقعی و تاثیر گذاریهایش را از دست خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۱:۰۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
موضوع خوب متن خوب ولی بازی ضعیف. نقش ها تناسب وسنخیتی با هنر پیشه ها نداشتندشخصیت سازی بدرستی انجام نشده هنرمند از خود گذشتگی لازم برای اجرای کاراکتررا نداشته است گویا موضوع در متن گم شده ومخاطب هاج وواج است شفافیتی در انتقال پیام مشاهده نمی شود وبرخی عوامل از تاثیر گذاری ان بشدت کاسته است امیدوارم از بنده نرنجیده باشید.تمام