رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد:

اعلام محدودیت های ترافیکی راهپیمائی 13 آبان در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت های ترافیکی در تعدادی از خیابان های شهر اصفهان در روز 13 آبان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" رضا رضایی اظهار داشت: با توجه به برگزاری راهپیمائی با شکوه روز جهانی مبارزه با استکبار در شهر اصفهان به همین جهت پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای این راهپیمایی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: براین اساس تردد خودرو  و موتورسیکلت ها از ساعت 8 صبح روز شنبه  13 آبان ماه در مسیر پل ابوذر به سمت میدان انقلاب، از شمال پل فردوسی به سمت میدان انقلاب  و از تقاطع آمادگاه  - پاسداران به سمت خیابان کمال اساعیل – پاسداران ممنوع  است.

این مقام مسئول با بیان اینکه محدودیت های مذکور تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت افزود: از رانندگان و راکبان موتورسیکلت ها می خواهیم که در زمان اعمال محدودیت ها با ماموران پلیس همکاری نموده و از مسیرهای جانبی برای تردد خود استفاده کنند.

سرهنگ رضائی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم از پارک کردن در حاشیه خیابان های مورد اشاره خودداری کنند، در غیر این صورت با خودروهای یدک کش به پارکینگ منتقل خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.