مراسم طعنه آمیز صدمین سالگرد صدور بیانیه بالفور در بیت لحم + عکس

مراسمی طعنه آمیز در بیت لحم به مناسبت یکصدمین سالگرد اعلامیه بالفور که زمینه ساز تشکیل رژیم صهیونیستی بود، برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون‌ ای پی تی ان، بنکسی گرافیست دیواری مشهور انگلیس که آثار دیواری او شهرت جهانی دارد مراسم مهمانی طعنه آمیزی را به مناسبت یکصدمین سالگرد اعلامیه بالفور که زمینه ساز تشکیل رژیم صهیونیستی بود، در بیت لحم برگزار کرد.

در بیانیه بنکسی در این مهمانی طعنه آمیز تاکید شد، اعلامیه بالفور عامل یکصد سال سردرگمی درباره سرنوشت مردم این منطقه و جنگ و درگیری در آن بوده است. در این مراسم در اقدامی طعنه آمیز و تمسخر آمیز فردی که برای یادآوری نقش انگلیس در تشکیل رژیم صهیونیستی خود را به شکل ملکه انگلیس در آورده بود، از نقاشی دیواری رونمایی کرد که نوشته شده بود متاسفم.

مراسم طعنه آمیز صدمین سالگرد صدور بیانیه بالفور در بیت لحم + عکس

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه به منظور شرکت در مراسم یکصدمین سالگرد صدور اعلامیه بالفور و دیدار با مقامات سیاسی و اقتصادی انگلیس راهی لندن می‌شود.

همسر نتانیاهو نیز در مراسم یکصدمین سالگرد صدور اعلامیه بالفور به دعوت لرد روچفلد و با حضور ترزا می‌نخست وزیر انگلیس و دیگر مقامات بلندپایه انگلیسی از جمله بازماندگان لرد بالفور شرکت خواهد کرد.   

ترزا می‌ گفته است کشورش با افتخار (!) مراسم سالگرد صدور اعلامیه بالفور را برگزار می‌کند.

او گفت: ما به نقشی که در تشکیل اسرائیل ایفا کردیم افتخار می‌کنیم و قطعا با افتخار یکصدمین سالگرد صدور اعلامیه بالفور را جشن خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
به خصوص "ملکه" بسیار واقغی به نظر مآید.
آخرین اخبار