برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان زنجان

مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان زنجان با انتخاب رئیس هیئت برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان زنجان با حضور رئیس فدراسیون ( کیهانی ) ، مدیر کل ورزش و جوانان استان ( جوان ) و فعالین این رشته ورزشی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد و علی مقدم با کسب 12 رای از 17 رای ماخذه به عنوان رئیس هیئت استان زنجان انتخاب شد .

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی در حاشیه مجمع انتخاباتی این رشته ورزشی در زنجان اصلی ترین هدف و استراتیژی فدراسیون دودومیدانی را ساماندهی مربیان داخلی و نظارت جدی بر عملکرد آن ها اعلام کرد و افزود: این برنامه با شناسایی و دسته بندی بیش از 100 مربی در مواد مختلف اغاز شده و با فاز بندی زمانی و تخصصی کردن کار مربیان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه جعفری و کردلو از استان زنجان نیز در فاز های یک و دو این برنامه حضور خواهند داشت از پیشکسوتان ورزشی این رشته در استان نام برد و اظهار داشت : استان زنجان زمانی به کنیای ایران در این رشته ی ورزشی شهرت داشت و امروز نیز باید هیات جدید مستقر در راستای رسیدن به جایگاه دوره قبل تلاش کند و از نیروهای پیشکسوت و جدید با پتانسیل بالا و مستعد استفاده کند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی با تاکید بر لزوم همکاری و همدلی و استفاده ی حداکثری از نیروهای انسانی در استان افزود: عامل اصلی موفقیت امکانات سخت افزاری و یا حمایت های مالی عالی نیست بلکه مهم ترین عامل وجود نیروی انسانی دلسوز و عاشق این رشته ی ورزشی چرا که در گذشته نیز همینطور بوده است.

کیهانی گفت: در کسب موفقیت ها و یا متحمل شدن شکست ها هر کسی و در هر جایگاهی سهمی دارد و نباید عامل شکست ها رادر فرد خاصی جستجو کرد و همه باید حتی در سطوح پایین مسئولیت خود را بپذیرند.

وی در پایان با اشاره به رویکرد مربی محور فدراسیوندو و میدانی گفت: دو و میدانی باید از پشت میزهای کار در فدراسیون و هیات ها به پیست ها بیاید و در آن جا مدیریت شود و مربیان متخصص در هر ماده باید ورزشکاران را به خوبی استعداد یابی کرده وقت خود را بیهوده تلف نکنند چرا که استعداد یلبی پایه ی اصلی پرورش قهرمانان است و باید به درستی انجام پذیرد.

انتهای پیام/ن

 

انتخاب علی مقدم به عنوان رئیس هیئت استان زنجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.