رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ؛

مردم روز 13 آبان جواب یاوه گویی های ترامپ را می دهند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت:مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخ دندان شکنی به سخنان سخیف و بدون مطالعه ترامپ می دهند.

حجه الاسلام بابا زاداه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  گفت: 13 آبان امسال اهمیتی فراتر از سالهای گذشته دارد وفرصتی است تا مردم با حضور پرشور  در راهپیمایی روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را به نمایش گذاشته و پاسخ دندان شکنی به سخنان سخیف و بدون مطالعه ترامپ بدهند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به موضع گیری های سردمداران استکبار جهانی درخصوص سپاه و خلیج فارس، حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اهمیت زیادی دارد افزود: مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان حمایت خود را از ارگان مقدس سپاه اعلام کرده و با ابراز انزجار از استکبار جهانی، پایبندی خود را به آرمانهای انقلاب اسلامی به منصه ظهور خواهند رساند.

حجه الاسلام بابا زاده با بیان اینکه نهادها ودستگاههای اجرایی استان برنامه های مختلفی را برای برگزاری باشکوه راهپیمایی  امسال تدارک دیده اند گفت: در مجموع 27 عنوان برنامه فرهنگی  به ویژه در مدارس و دانشگاه ها برای فضاسازی و ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی اجرا می شود.

وی برگزاری نشست های آزاد اندیشی،برگزاری نمایشگاهها و مسابقات متنوع فرهنگی وهنری با موضوع استکبار ستیزی  در مراکز آموزشی ،همایش دانشجویی ،شب شعر وخاطره ،سخنرانی امام جمعه ها در روز 12 آبان در خصوص مبارزه با استکبار جهانی ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای دانش آموز و تجلیل از خانواده شهدا را ازجمله برنامه های 13 آبان ماه   برشمرد.

وی یاد آور شد : محل تجمع برادران برای راهپیمایی 13 آبان در ارومیه از تقاطع خیابان عطایی به سمت میدان انقلاب ومحل تجمع خواهران نیز خیابان امام خمینی 2 به سمت میدان انقلاب محل اجرای مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اجرای 27 برنامه به مناسبت 13 آبان در آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.