فرمانده انتظامی استان اردبیل؛

نقش صدا و سيما در توسعه اقدامات ايجابی و فرهنگی ناجا بی بدیل است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: نقش صدا و سيما در توسعه اقدامات ايجابی و فرهنگی ناجا با محوريت توسعه امنيت اجتماعی و افزايش احساس آرامش برجسته و بی بديل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسين عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در ديدار علی ملا احمدی با تبريک انتصاب وی به سمت مدير كل صدا و سيمای مركز اردبيل گفت: قطعاٌ اين انتصاب مبارک و ارمغان آور بركات برای استان ولايتمدار اردبيل خواهد بود.

وی توليد و حفظ امنيت و پاسداری از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب را رسالت مهم و خطير نيروی انتظامی عنوان كرد و افزود: انعكاس رسانه ای اقدامات پليس در تأمين امنيت و آرامش فردی و عمومی مايه دلگرمی و قوت قلب كاركنان ناجا در سنگر خدمت به مردم و نظام اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبيل با ابراز خرسندی از تعامل مطلوب، سازنده، هدفمند و دوستانه فی مابين نيروی انتظامی و صدا و سيما در استان اردبيل اظهار داشت: نقش صدا و سيما در توسعه اقدامات ايجابی و فرهنگی ناجا با محوريت توسعه امنيت اجتماعی، جلب مشاركت مردمی و افزايش احساس آرامش برجسته و بی بديل است.

سردار عبدی با اشاره به اينكه وقوع جرايم، آسيب ها و كجروی ها در جامعه امری اجتناب ناپذير است، بيان داشت: استان اردبيل با برخورداری از مردم ولايی و انقلابی، علما و روحانيون برجسته دينی، پليس مقتدر و توانمند و مسئولان دلسوز و خدمتگزار از امنيت پايدار و مطلوبی برخوردار، بطوريكه نرخ وقوع جرايم در آن پايين و شاخص های امنيتی منسجم و پوياست.

وی ضرورت بهره مندی جامع و هدفمند از ظرفيت صدا و سيما در فرهنگ سازی قوانين و مقررات را مورد تأكيد قرار داد و تصريح كرد: صدا و سيما می تواند با انعكاس اقدامات و خدمات نيروی انتظامی اعتماد عمومی به پليس را افزايش داده و بيش از پيش محبوبيت و جايگاه اجتماعی ناجا را ارتقاء دهد.

 

انتهای پیام/ح

ضرورت بهره مندی از ظرفيت صدا و سيما در فرهنگ سازی قوانين و مقررات

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.