ترافیک روان در جاده‌های مازندران / بارندگی در جاده رامسر

رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران امروز جمعه ۱۲ آبان ماه روان و عادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پلیس راه مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون جاده‌های استان ابری و خشک و ترافیک در محور‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.

آسمان مازندران از لحاظ شرایط آب و هوایی در جاده، ولی آباد مه گرفتگی و در شهرستان رامسر بارندگی گزارش شده است.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راهور استان مازندران گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه از  جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: رفت و امد تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد و از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

جمعه‌ای بدون ترافیک در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
به به چه بارونی
خدایا برای ما هم بارون بفرست