رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

روز13 آبان آسمان صاف تا قسمتی ابری است

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:برای راهپیمایی روز 13 آبان وضعیت جوی پایدار همراه با مقداری افزایش ابر خواهد بود، البته برای غرب استان احتمال بارش کم و گذرا پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار در سطح استان است و بر این اساس طی سه روز آینده در اکثر مناطق استان آسمان به ‌صورت صاف تا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز و فردا وزش باد در برخی مناطق از جمله مناطق غرب، شمال و شمال شرق نسبتاً شدید و همراه با غبار خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان درخصوص روند دمای هوای استان گفت: بیشینه دمای هوا در اکثر مناطق ۱ تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت اما کمینه هوا تغییر محسوسی ندارد. 

وی درباره بیشینه و کمینه دما در اصفهان گفت: دمای هوای بیشینه در اصفهان 25 و کمینه هوا به  12 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

خدابخش به گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان اشاره کرد و بیان داشت: گرم‌ترین منطقه استان خور و بیابانک با 30 درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین قسمت میمه با دمای 4 درجه بالای صفر است.

وی درباره وضعیت گرد و خاک در کشور عراق خصوصاً در کربلا و نجف تصریح کرد: گرد و خاک همچنان در کشور عراق وجود دارد البته میزان آن رو به کاهش است و نسبت به سه روز قبل کمتر شده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان وضعیت جوی روز جمعه را نسبتا مناسب دانست و گفت: برای راهپیمایی روز 13 آبان وضعیت جوی پایدار همراه با مقداری افزایش ابر خواهد بود، البته برای غرب استان احتمال بارش کم و گذرا پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت هوای استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.