رئیس پلیس راه کشور خبر داد:

تردد ۳ هزار دستگاه اتوبوس در محور‌های مواصلاتی ایلام

رئیس پلیس راه کشور از تردد ۳ هزار دستگاه اتوبوس در محور‌های مواصلاتی ایلام خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور امروز در بازدید از محور‌های مواصلاتی استان ایلام اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۳ هزار دستگاه اتوبوس در استان تردد داشته‌اند و در محور ایلام به مهران در برخی مقاطع به علت حجم تردد و عرض کم مسیر دارای تراکم ترافیکی بالا هستیم.

وی افزود: توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز در مواجهه با گره‌های ترافیکی به هیچ وجه وارد مسیر مقابل نشوند و با صبر و حوصله درخط تردد خود حرکت کنند.

رئیس پلیس راه کشور یادآور شد: تمامی اتوبوس‌های برون شهری ملزم هستند مسافران خود را در پایانه مسافربری برکت شهرستان مهران پیاده کنند و پس از کنترل و ثبت ساعت ادامه سفر دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در طول چند روز گذشته حادثه منجر به فوت در محور‌های مواصلاتی استان نداشتیم، گفت: چند مورد تصادف جرحی در محور‌های مواصلاتی رخ داد که همگی ناشی از تخلفات راهنمایی و رانندگی بود.

سردار حمیدی در پایان گفت: با توجه به حجم تردد و کم عرض بودن محور‌های مواصلاتی استان ایلام از رانندگان عزیز تقاضا داریم با رعایت قوانین و مقررات از هر گونه حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

ترافیک بالا در محور ایلام-مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.