تشییع و خاکسپاری سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا در استان مازندران

پیکر فرامرز درخشنده خبرنگار و سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا امروز جمعه با حضور اصحاب رسانه ومسولان استانی و شهرستانی تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  پیکر فرامرز درخشنده خبرنگار و سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا صبح امروز جمعه پس از تشییع با شکوه در آرمگاه ابدیش در گلزار ملامجدالدین شهر ساری آرام گرفت.

درخشنده، سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان مازندران پس از سال‌ها تحمل درد و رنج بیماری سرطان صبح روز گذشته پنجشنبه در ۵۴ سالگی در گذشت.

فرامرز درخشنده در سال ۱۳۴۲ در کرمانشاه متولد شد و همزمان با حضورش در مازندران بیش از ۲ دهه در عرصه خبر و روزنامه نگاری در این استان تحت عنوان خبرنگار و سرپرست خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر فعالیت کرد.

مرحوم درخشنده که در هیات اجرایی خانه کارگر مازندران عضویت داشت در جلسات و نشست‌های کارگری همواره مدافع حقوق کارگران این استان بود.

وی از چهار سال قبل با وجود ابتلا به بیماری سرطان هیچگاه از کار و فعالیت در عرصه رسانه دست نکشید و همیشه پای ثابت جلسات و برنامه‌های خبری استان بود و تا آخرین لحظات زندگیش، عاشقانه برای ادای وظیفه اش به عنوان یک رسانه قلم خود را پایین نگذاشت و کار کرد.

انتهای پیام/آ

فرامرز درخشنده در آرامگاه ابدیش آرام گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.