موکب داران صالح آباد در انتظار تامین ارزاق

بخشدار صالح آباد گفت:موکب داران بخش صالح آباد در انتظار تامین ارزاق برای پذیرایی از زائران هستند.

موکب داران صالح آباد در انتظار تامین ارزاق

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد تامسه  اظهار کرد: طی بازدیدی که از موکب های سطح  بخش داشتیم، موکب داران از وضعیت توزیع مواد غذایی ناراضی و عنوان می کنند به هر کدام از مسئولان ستاد عتبات تماس می گیریم پاسخ روشنی نداده و به یک جمله بسنده می کنند که سهمیه شما باید از طریق شهرستان مهران تامین شود.


وی افزود: با توجه به وضعیت راه های مواصلاتی امکان تردد برای موکب داران سطح بخش صالح آباد به مهران نیست و انتظار داریم ستاد عتبات چاره اندیشی کرده و سهمیه موکب داران شناسنامه دار را از طریق ایلام تامین کنند تا بتوانند بیشتر در زائرین حسینی باشند که تا الان هم از طریق کمک های مردمی توانسته اند به زائران خدمت کنند.


بخشدار صالح آباد یادآور شد: این بخش دارای چهار موکب شناسنامه دار است و 80 درصد تردد زائران از مسیر صالح آباد انجام می شود و بر همین اساس نیز تمام موکب های بخش در مسیر جاده اصلی دایر شده اند.


تاسمه ابراز امیدواری کرد با تامین ارزاق مورد نیاز مردم این بخش بتوانند بیش از این در خدمت زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشند.


بخش پنج هزار نفری صالح آباد در 45 کیلومتری ایلام قرار داشته و با توجه به قرار گرفتن در مسیر عزیمت زائران عاتبات عالیات تعداد قابل توجهی از زائران در این بخش برای استراحت و پذیرایی توقف می کنند.


 از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 950 هزار زائر از مرزهای سه گانه مشخص شده وارد عراق شده اند که بیش از 50 درصد این تعداد از مرز مهران خارج شده اند.
 

انتهای پیام/ع

موکب داران صالح آباد در انتظار تامین ارزاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.