دادگاه مورینیو برگزار شد

سرمربی سابق رئال مادرید به اتهام فرار مالیاتی در دادگاهی در شهر مادرید محاکمه شد.

دادگاه مورینیو برگزار شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خوزه مورینیو که زمانی هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت، امروز (جمعه) به اتهام فرار مالیاتی در اسپانیا محاکمه و به پرداخت ۳.۳ میلیون یورو محکوم شد.

مقامات مالیاتی اسپانیا ماه ژوئن پرونده‌ای را علیه سرمربی فعلی منچستریونایتد، به اتهام فرار مالیاتی در طی دوران مربیگری خود در رئال مادرید باز کردند.

مورینیو متهم بود که بابت درآمد ناشی از حق تصویر در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ میلادی،  ۳.۳ میلیون یورو  به دولت اسپانیا بدهکار است.

امروز آقای خاص در دادگاه پوزوئلو در غرب مادرید پای میز محاکمه قرار گرفت  و بنا بر گزارش گاردین در پایان جلسه به پرداخت ۳.۳ میلیون یورو محکوم شد.

مورینیو وقتی از جلسه دادگاه خارج شد عنوان کرد مبلغ مذکور را پرداخته و پرونده مختومه شده است.البته او به مبلغ پرداختی خود اشاره نکرد.

وی به خبرنگاران گفت: جواب قاضی را ندادم. بحث نکردم. پول را پرداختم و اسناد را امضا کردم. قطعا پرونده بسته شده است.

 اتهامات علیه مورینیو بخشی از اقدامات گسترده مقامات اسپانیا در برابر تخلف مالیاتی است، و پرونده مالیاتی  چندین شخصیت برجسته فوتبال در این خصوص مورد بررسی قرار گرفته است.

فابیو کونترائو، پپه، فالکو، دی ماریا و مهمتر از همه، کریستیانو رونالدو از جمله بازیکنانی هستند که دولت اسپانیا علیه آنها اقامه دعوا کرده است.  رونالدو مصمم است در برابر اتهام تخلف 14.7 میلیون یورویی مقاومت کند.

 

انتهای پیام/

مورینیو دادگاهی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار