فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود

امام جمعه شوط گفت: یکی از بهترین راه‌های مقابله با سیاست‌های غرب، نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی امام جمعه شوط  در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: این بار نیز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار مرگ بر آمریکا اتحاد خود را در مقابل جبهه استکبار به نمایش خواهند گذاشت.
وی اضافه کرد: ۱۳ آبان روزی بزرگ در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که سه واقعه مهم در آن رخ داده و همه آن‌ها نشان دهنده خوی استکباری رژیم شاه و ایادی آمریکا در منطقه است.
وی اظهار کرد: آمریکا و ایادی آن در منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در راستای مقابله با تداوم انقلاب و صدور آن به دنیا ایستاده و در این راستا تکاپوی زیادی داشته اند، ولی ملت ایران همواره با وحدت به پیروزی دست یافته و نقشه‌های آنان را نقش برآب کرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از بهترین راه‌های مقابله با سیاست‌های غرب، نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه و اتحاد و همدلی است که باید در این راستا همه عزم خود را جزم کنیم.
امام جمعه شوط همچنین با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در پیاده روی اربعین گفت: این حضور میلیونی پیام‌های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها اتحاد و یکپارچگی دنیای اسلام است.

انتهای پیام//ن.م

13 آبان بستر کم نظیر وحدت ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر منظورتان اقتصاد مفسدانه با گرانیهای روز افزون باشد، این فرهنگ خواهد بود.