آغاز راهپیمایی 13 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در اردبیل

راهپیمایی استکبارستیز ۱۳ آبان‌ماه همزمان با سرتاسر کشور راس ساعت ۹ صبح امروز در اردبیل نیز آغاز شد و شرکت‌کنندگان هم‌صدا با هم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و اتحاد و همبستگی خود را برای استکبارستیزی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،راهپیمایی استکبارستیز 13 آبان‌ماه همزمان با سرتاسر کشور راس ساعت 9:30 صبح امروز در اردبیل نیز آغاز شد و شرکت‌کنندگان همصدا با هم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و اتحاد و همبستگی خود را برای استکبارستیزی به نمایش گذاشتند.

دانش‌آموزان، جوانان، نوجوانان، مرد و زن، پیر و جوان و از هر قشری از ساعاتی پیش از آغاز راهپیمایی مردم در خیابان‌ها حضور یافته و با در دست داشتن بنرها و دست‌نوشته‌‌های حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و ارزش‌های و آرمان‌های نظام را به نمایش گذاشتند.

امروز خیابان‌های اردبیل مملو از جمعیتی بود که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند که مردم اردبیل همیشه در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز ملی پیشگام بوده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه آماده هستند.

دانش‌آموزان با بنرها و نوشته‌های انقلابی‌محور و استکبارستیز و سر دادن شعارهای انقلابی و اعلام انزجار از مستکبران جهانی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و تجدید میثاقی دوباره با انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی کردند.

راهپیمایی روز 13 آبان در مناطق مختلف شهری، بخش‌ها و روستاهای اردبیل نیز با حضور پرشور و گسترده مردم و به ویژه دانش‌آموزان برگزار شد و امروز شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی، خلخال، کوثر، نیر، نمین و سرعین نیز مملو از جمعیتی بود که برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمده بودند.

 

انتهای پیام/ع

دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.