رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:

اشتغال مهمترین اولویت استان یزد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت:آب و اشتغال مهمترین اولویت استان یزد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلسو رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه مجمع نمایندگان یزد به دنبال استاندار بومی بود گفت: آب و اشتغال مهمترین اولویت استان یزد است.

 موسوی بیوکی در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد، 13 آبان را روز آتش به اختیار دانشجویان ایران در ابتدای انقلاب دانست و اظهار داشت: دانش‌آموزان یزدی امسال برای بیست و چهارمین سال پی در پی رتبه اول کشور در زمینه قبول کنکور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه استان یزد ظرفیت‌های بسیار زیاد دیگری در زمینه‌های علوم و فناوری دارند خاطرنشان کرد: نخبگان استان یزد در نقاط مختلف کشور و جای جای جهان در حال فعالیت هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان به دنبال انتخاب استاندار بومی از یزد بود، گفت: مجمع به دنبال استانداری بود که نسبت به یزد شناخت کامل داشته باشد ولی چون زمانی قمی مورد تایید وزارت کشور، هیئت دولت و مسئولان یزد بود، مجمع هم همراهی کرد.

موسوی بیوکی ادامه داد: آب، اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی، امنیت، سلامت، شهر جهانی یزد، میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری را از جمله اولویت‌هایی دانست که مجمع نمایندگان استان یزد در ارتباط با این استان دنبال می‌کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان یزد یکی از قطب‌های سلامت کشور است، گفت: در طول سال بیش از 40 هزار نفر به استان یزد از دیگر استان‌ها برای دریافت خدمات درمانی مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 10 درصد از جمعیت استان یزد غیربومی هستند و این افراد هم در نقاط مختلف استان حضور دارند.

انتهای پیام/ی

تلاش برای حل مشکل آب و اشتغال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار