رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی:

افزایش 22 درصدی تردد خودرو ها در محور مواصلاتی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی از افزایش 22 درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان نسبت به اربعین پارسال خبر داد .

افزایش 22 درصدی تردد خودرو ها در محور مواصلاتی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بابک گردان رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه هم اکنون تردد در همه محورهای استان در حال انجام است و ترافیک روان بر تمامی محورها وجود دارد افزود: از5 روز گذشته که آغاز طرح اربعین بوده است تاکنون بیش از 2 میلیون و 381 هزار تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است .

وی ادامه داد: آزاد راه همدان- ساوه با 21 درصد افزایش و محور همدان- کرمانشاه با 51 درصد افزایش تردد بیشترین ترددات استان را به خود اختصاص داده‌اند .

گردان با اشاره به ساعات اوج ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: ساعت 11 تا 13 ظهر و ساعت 15 تا 17 عصر ساعات اوج ترافیک در محورهای استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط عادی 18 درصد ترددات استان به خودروهای سنگین اختصاص دارد، اظها داشت: در حال حاضر 13 درصد تردد ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان مربوط به خودروهای سنگین و مابقی مربوط به خودروهای سبک بوده است .

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه دیروز بیش از 550 هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان عبور کرده است، خاطرنشان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان 66 دستگاه تردد شمار دارد که تمامی عبور و مرور خودروها را ثبت و ضبط می‌کند.

انتهای پیام/ج

افزایش 22 درصدی خودروها در محور مواصلاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.